ikganaarzuidamerika.reismee.nl

Toos Werkeloos

De trip was super, en vooral het noorden van Chili was magisch. Maar toch ben ik nu (al) weer terug. Nee, ik had geen heimwee. En ondanks dat Argentiniëeen stuk duurder is dan Chili was het geld ook (nog) niet op. Maar met kerst is er maar een plek waar ik hoor te zijn, en dat is thuis bij de fam. Zeker tijdens de laatste kerst van mijn zussie aan wal. En daarom ben ik van Ushuaia naar Amsterdam gevlogen.

Verrast waren ze, en met een halve backpack gevuld met "Artesanes de Chili" en het geluk dat ik kon aanschuiven bij de gourmet ( je haalt toch altijd teveel) was het een mooie kerst. Nu geef ik mezelf de komende dagen de tijd, om lekker bij te slapen, goed te eten en op dit blog nog wat puntjes op de i te zetten door middel van wat meer foto's. Daarna wordt het tijd om als Toos Werkeloos te gaan nadenken wat ik nu echt leuk vind om te doen, en dat te gaan najagen.

Dank aan mijn zichtbare trouwe fans: Yda, Joop, Martin, Karin, Isolde, Karen, Marjolein, Marianne en Rick. ( lang leve de mailinglist :) ) En dank aan de mysterieuze onzichtbare fans!

Alvast een heel gelukkig nieuwjaar! Tot snel X

Cuidate mucho!

Vera

Reacties

Reacties

Karen

Welkom thuis Vera!!!!

ijda

ja lieverd een hele grote verrassing dat je er was maar mams
had het al gedroomd. maar ja meestal zijn dromen bedrog :)
maar heel dankbaar en gelukkig dat je het zo naar je zin hebt gehad en weer veilig thuis bent.

xxx mams

Rick

Hi Vera. Fijn dat je weer veilig bent thuisgekomen. Je foto's laten een geweldige reis zien. Ik ben benieuwd naar de verhalen. een goed oud en nieuw en tot snel!

Martin

Vera bedankt voor de mooie foto's en je reis verhalen.

Jaco

Hoi Vera, goed te lezen dat je weer veilig bent thuisgekomen! Een mooi 2016 toegewenst. Ik vind je reis echt Stoer! En wat je ook gaat doen het komt zeker goed.
Groet Jaco.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!